Hooked on Harry Potter

sry guys, men jag är totally hooked på Harry potter!
Lånade 6e boken idag inne i kungsbacka. Vi hade precis spelat på kungsmässan så jag tänkte att då kan jag ju passa på att gå till biblioteket eftersom jag läste ut den 5e igår.
Jag har gjort 2 st Harry Potter ringsignaler för iPhone:
Accio love ringtone
Rons howler
(högerklicka på länken och välj "spara som")
Accio love är en ringsignal med låten som heter Accio love av "Ministry of magic", detta är min absoluta favorit wrock låt med mitt favorit wrock band(!)
Rons howler är från 2a filmen när Ron får ett illvrål från sin mamma efter att han har krachat sin pappas flygande bil in i det piskande pilträdet.
Kommentera om ni vill ha fler ringsignaler av mig. Jag kan göra påde till iPhone och alla andra mobiler. Skriv bara en låt elr nåt så kan jag göra en XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0