The first inlägg

Tjaa, alla lirare (Whoooo, 90-tals flashback).
Jag har funderat ett bra tag nu på att starta en ny blogg, (har haft mååååååånga innan) så jag bestämde mig för att göra dt idag.
Jag tänkte skriva om lite allt möjligt här och så tänkte jag visa er lite saker som jag gör och sånt.
Okej, jag heter alltså Janina och jag är en liten glad 96a från kungsbacka (vid gbg ungefär). Jag har i hela mitt liv hållit på och pysslat med lite alltmöjligt men mitt stora intresse i livet är musik. Jag spelar gitarr och sjunger i en musik och bild klass på min skola ^__^
Förutom musik så tycker jag mkt om att rita och att göra smycken. Jag älskar att sy ocg hålla på med polymer lera (Haha va töntigt dt låter på svenska, polymer lera, HAHAHA, jag ee så van vid polymer clay).
Aa, detta skall alltså föreställa mitt första och otroligt spännande inlägg i denna bloggen, men.. dt kan man ju tycka vad man vill om.
Filuren på bilden skall alltså föreställa mig ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0