Sry för inga nya bilder

Asså, jag vet att jag inte har lagt upp mkt teckningar elr ngt här men detta beror på att min pappa håller på att ta backup på min data så jag får sitta vid min lillebrors data och där finns ju nt mina bilder :(
Jag satt och pillade lite i cubase igår och jag kanske laddar upp vad jag har hittils men dt är inte säkert eftersom att det är väldigt.. rough (jag kom inte på ngt svenskt ord).
Jag menar jag sjunger inte bra på den (jag ansträngde mig nt ens asså) eftersom det bara skulle vara en bas lixom.
Förutom dt så suger ljudet på gitarren och jag spelade fel flera gånger, och jag har inga trummor och bara yttepyttelite keyboard.(som låter hemskt BTW)
Jaja, vi får la se om jag laddar upp den.
Här får ni ialla fall en liten video med den fantastiska secretlifeofabionerd!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0