One tree hill dag meed Josefine

Eftersom att skolan har varit inställd nu sen i måndags så har sov Josefine över här från igår till idaa. Vi spenderade praktiskt taget hela förmiddagen igår med att spela Lips hemma hos henne. Sen skulle jag till min dans d och efter dt så gick vi hem till mig och såg på one tree hill. Sen sov vi. Och nu ser vi på one tree hill igen.
Jag blev totalkär i one tree hill för 4 år sedan och har varit helt nere i dt sen dess. Jag Håller just nu på att titta på säsong 7 på  TV men eftersom Josefine är lite efter så började jag titta om på one tree hill från första säsongen och nu är vi inne i slutet på andra. Jag har tyvärr bara 4 säsonger på DVD men jag får la se till att skaffa 5 och 6 snart ;D


Citat från one tree hill - Ellie till Peyton - säsong 3:
Every song has an end, but  is that a reason not to enjoy the music??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0