Fredag

Yup, finally fredag. fasst jag har ju varit ledig från skolan hela veckan eftersom att taket skulle kunna rasa in så dt kommer inte bli så stor skillnad me helg.
Jaja, idag så har jag inte gjort mkt. Var på ica maxi förut och försökte övertala mamma att köpa första säsongen av "glee" till mej på DVD men hon vägrade. Sen när jag kom hem så gick jag hem till Moa och vi satt bara och pratade om typ, harry potter böckerna, musik m.m.
Ni vet antagligen inte att jag och Moa är lite nördiga när dt kommer till böcker och filmer. Oftast när vi börjar läsa en ny serie elr börjar titta på en ny serie så säger vi till den andra och så ser man vem som kommer längst och sen så pratar man om typ, tabbar dem har gjort i filmerna och stavfel i böcker och sånt.
Jag vet. Väldigt nördigt men vi är födda sånna. Skyll inte på oss. XD ^___^
Nu skall jag i alla fall gå in på tv6.se och kolla på 4e avsnittet av vampire diaries.
Byebye till alla som läser (??) XD

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Hmm.. på elgiganten tror jag, kommer inte ihåg riktigt :)

2010-02-26 @ 19:23:51
URL: http://smultronplutt.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Godmorgon ♥ Idag kommer det upp en tävling på bloggen. Håll utkik ♥ ♥ ♥

2010-02-27 @ 11:19:41
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0