Mycket action

Dt har hänt så mkt den senaste månaden att jag knappt har hunnit blogga alls. Dels har jag varit inne i ngn slags harry potter-craze och dels så har vi haft så sjuukt mkt spelningar med bandet. Jag har varit så himla stressad men jag klarar lixom inte av att tacka nej ifall ngn frågar om vi vill spela. senast så spelade vi på lindälvs teatern i kungsbacka tillsammans med massa andra band. Där delade vi louge (stavas dt så??) med bl a Niklas Hooker från idol och ulrik från lilla melodifestivalen men vi hängde mest med ett band som hette Jan's band.
Förutom dt så har vi spelat på kungsmässan 3 gånger (ett köpcentrum) o på cafe trubaduren 2 ggr.
Jaja, i morgon så är dt dansuppvisning med min dansskola ( jag får alldrig vila!! ) och jag längtar ngt ofandligt!!
Det är ngt speciellt med desa dansuppvisningar som bara inträffar två gånger om året. Det är så otroligt roligt hela upplevelsen. Dels att få sitta i timmtals och snacka skit med de andra tjejerna ~(som jag känner väldigt väl eftersom vi alla har dansat tillsammans sen vi var 5 (för er som inte kan räkna så betyder dt att vi har dansat tillsamans i 9 år) ~ o dels att stå uppe på scen med dessa härliga människor o bara showa loss. Och om man kör fel, WHAT THE HELL? vi skojar bara bort dt och en gång så började faktiskt Maja (en tjej) göra den där 70-tals/disco grejen - där man håller ena handen på höften o pekar med den andra i luften - på scen när hon glömde bort sig.
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll :3
P.s filuren i mitten är jag (med mustasch) o sen är dt Luna Lovegood till vänster o Hermione Granger till höger. Sen ett litet citat från Dödsrelikerna (vilken jag har läst 5 ggr på 3 veckor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0